zondag 20 december 2015

Amazing Birthday

Pfft ik zie al dat het een tijdje geleden is dat ik wat heb gepost, ik ben heel druk geweest met kerstkaartjes maken, maar vind niet leuk dat ze hier al staan voor de ontvangers ze hebben, dus van de week zet ik de reeks kerstkaarten in een blogpost neer. Dit kaartje is gemaakt voor een persoon die 40 jaar jong is geworden. Ik wilde een speciaal kaartje hier voor maken, en heb het model gebruikt wat ik een tijd geleden al eens als workshop heb gehad bij Erna, dit is een leuk model en zeker leuk om nog een keer te maken.


Bovenstaand een pocket gemaakt met de Envelope Punch Board,
en hier een passende kaart erin geschoven.


Gebruikte materialen
Paper, Ink and Marker: Whisper White, Sahara Sand,
 Pool Party, Early Espresso, Dazzling Diamonds Glimmer
Versa Mark with Clear Emboss Powder
Stamps: Amazing Birthday, Bravo, Four Feathers, Gorgeous Grunge,
Something to Say, ABC-123 Ouline 
Tools: EPB, Four Feathers FL, Scallop Circle P, Circle P, Itty Bitty P,
Washi Label P, Essentials and Paper-Piercing Tool
Assecoires: Mini Brads, Metallic Thread Silver



3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Ingrid. Erg mooie kleurencombi en door de leeftijd erop te verwerken wordt het ook een persoonlijk kaartje. Erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, Ingrid. En het model is erg leuk! Gr. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldige kaart Ingrid. Mooie kleuren, mooi model, mooie materialen (die veren vind ik supergaaf) ik word al blij van het zien op dit scherm laat staan als je zo'n beauty mag ontvangen. Ik vind 'm top :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid