donderdag 2 april 2015

Side Pocket Gift Card Holder

Twee heel verschillende Side Pocket Gift Card Holders gemaakt, na voorbeeld van Dawn. Makkelijk om te maken, leuk te geven aan een jarige. In de pocket kan je een gift card schuiven, maar desnoods ook wat geld.





Gebruikte materialen
Paper: Whisper White, Coastal Cabana, Crushed Curry,
Best Year Ever DSP
Ink: Coastal Cabana
Stamp: K.J.E.G, Label Love
Tools: Large Polka Dot EF, Apothecary Accents, 
Artisan Label, Itty Bitty Accents, Envelope Punch Board,
Essentials
Accesoires: Bakers Twine, Rhinestones


Bij deze Gift Card Holder kreeg ik mijn inspiratie bij Caro,
de kleuren en sterren spraken mij zo aan. 
Zo is het een leuke versie voor jongens geworden.

Gebruikte materialen
Paper: Pacific Point, Gumball Green, Whisper White, Silver
Ink: Pacific Point
Stamp: K.J.E.G, Big Day, Lucky Stars EF
Tools: Lucky Stars EF, Itty Bitty Accents, Chalk Talk, Stapler









6 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kaartjes Ingrid...erg handig om er een pasje in te kunnen doen als cadeautje.
    Groetjes diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Ingrid. Erg mooie weggevertjes zijn het zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel erg leuk uit, Ingrid! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke giftcards Ingrid, ze zijn allebei súper.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allebei erg leuk en ook de stempel van K.J.E.G. vind ik leuk bedacht.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuk Ingrid. Ben je helemaal into Stampin'Up? gave geldkaartjes heb je nu weg te geevn!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid