vrijdag 24 oktober 2014

Verjaardagskaart

Mijn oudste zoon is 23 jaar geworden, dus een leuk kaartje en geld envelopje voor hem gemaakt.
De achtergrond stempel is van SU, die had ik van hem gekregen voor mijn verjaardag, daarom een leuke kaart voor hem gemaakt. Een leuke mannenkaart vind ik het geworden, de inspiratie heb ik van Jasmin.


Gebruikte materialen.
Achtergrondstempel SU: Hardwood
Inkt SU: Early Espresso
Stans SU: On film framelit dies
Tekststempel ook van SU
Houten pijl van SU
Houten sterretjes van Xenos
Papier van de banners zijn restjes.

Voor het geld envelopje heb ik het voorbeeld van Pinterest gehaald, hiervoor heb ik het Punchboard gebruikt, en het papier  embossingmal van SU. 






4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je zoon! Mooie kaart heb je voor hem gemaakt! Heel geschikt voor een jongeman!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart en envelop Ingrid. Djw voor je leuke reactie op mijn blog en het helpen met het verwezenlijken van een droom. Lief van je! Groetjes, Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Ingrid, wat een super leuke kaart, lekker stoer! Mooi deze kleurtjes ook. Ook je uiltje ziet er helemaal leuk uit! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid